Παρασκευή 13 Ιουλίου 2007

Welcome!


Γειά σε όλους!Είναι η πρώτη μου απόπειρα για blog οπότε οτιδήποτε "στραβό" υπάρξει ελπίζω στην κατανόησή σας.Σκοπός δημιουργίας αυτού του blog είναι να βρεθούμε διάφοροι fan του Λαυρέντη Μαχαιρίτσα καθώς και των Τερμιτών (το συγκρότημα που έπαιζε ο Λαυρέντης πριν να κάνει solo καριέρα...)και να συζητάμε,να ανταλάσσουμε υλικό και διάφορα άλλα όσον αφορά το θέμα αυτό.Στο blog τις επόμενες μέρες θα προστεθούν φωτογραφίες καθώς και διάφορα links,video και ηχητικά αποσπάσματα από οτιδήποτε αφορά την πορεία των Τερμιτών και του Λαυρέντη στο πέρασμα του χρόνου.Ελπίζω να υπάρχει ανταπόκριση και σιγά σιγά να μαζευτούμε...
See you soon!

1 σχόλιο:

adespoto είπε...

Ο Λαυρέντης Μαχαιρίτσας είναι ένας απο τους αγαπημένους μου έλληνες καλλιτέχνες. Με τα τραγούδια του πέρασα την πιο έντονη περίοδο της εφηβείας μου (είχα αγοράσει το cd του "Το διάλειμμα κρατάει δυο ζωές" και το είχα ακούσει άπειρες φορές) και οι μουσικές του με συντροφεύουν σε όλες σχεδόν τις προσωπικές στιγμές μου. Εκφράζει για μένα την τέχνη, σε αντίθεση με τη μαζική παραγωγή "μουσικών" κομματιών τα οποία κυριαρχούν στα μμε και στη μεγάλη μάζα (δυστυχώς) του κόσμου.
Θα έλεγε κανείς οτι είναι ένας αντίλογος στην υποκουλτούρα που έχει αλλοτριώσει κάθε τέχνη σήμερα.
Θα μπορούσα να γράψω πολλά περισσότερα αλλά δεν θα σταματούσα ποτέ.

Ωραίο blog και μπράβο σου φίλε μου που το σκέφτηκες!