Παρασκευή 27 Ιουλίου 2007

Blog

Φαντάζομαι πως κατά καιρούς διάφοροι μπαίνουν για να ρίξουν έστω μια ματιά στο blog.Οι Τερμίτες είναι ένα συγκρότημα που πλέον δεν είναι εν ενεργεία και πολλοί άνθρωποι δεν τους ξέρουν ή ακόμα ξέρουν τα τραγούδια τους αλλά δεν γνωρίζουν ποιος τα τραγουδάει.. Θα ήθελα λοιπόν αν έστω υπάρχει κάποιος που ακούει Τερμίτες και βλέπει μεν το blog,αλλά στα θέματα που έχει δεν ξέρει ή δεν θέλει να σχολιάσει,να κάνει στο παρόν θέμα ένα comment.Ο μόνος λόγος που ζητάω αυτό είναι γιατί προσωπικά τους Τερμίτες τους λατρεύω(κι ας μην υφίστανται)και θα ήθελα να βρω άτομα με την ίδια αγάπη για το συγκρότημα,έτσι ώστε να μπορέσουμε να κρατήσουμε ακόμα ζωντανή την μουσική αυτών των 5 ανθρώπων που πρόσφεραν πολλά στην ελληνική rock σκηνη!Ευχαριστώ..

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

τωρα εχεις νεο 2o mail
kostas@termitesband.com

Ανώνυμος είπε...

Φίλε μου τους Τερμίτες τους αγάπησα από το πρώτο κιόλας άκουσμα εκεί γύρω στα 1997 ήμουν μέσα στην ηρώικη αυτή συναυλία του 98 και τώρα βρίσκω και το site των Τερμίτων. Δεν το περίμενα, μπράβο σου συνέχισε έτσι. Α!! μήπως έχεις κατα τύχει κρατήσει όλο το Βίντεο της συναυλίας των Τερμιτών... Λέω μήπως.Δεν μπορώ να το βρώ πουθενά

Κώστας είπε...

Δυστυχώς αδερφέ μου κι εγω το ψάχνω συνέχεια εδω και χρόνια αλλά δεν μπορώ να το βρω!

Panagiotis είπε...

Εγώ φίλε μου όχι μόνο ακούω ακόμα Τερμίτες αλλά τους παρακολουθώ από την γέννησή τους μιας και ήμουν τότε το 1981 μαθητής του Αντώνη και κατόπιν φίλος του. Θυμάμαι το 1982 που έκανα κοπάνα από το σχολείο (όταν ήμουν απόγευμα) για να πάω στην πρόβα που κάνανε στο Σούσουρο ένα μαγαζί στην Πλάκα όταν ακόμα έπαιζε τύμπανα μαζί τους ο Τόλης ο Σκαματζούρας. Κατόπιν πόσες αμέτρητες συναυλίες δεν είχα παρακολουθήσει. Το 1986 λίγο πριν τη συναυλία στο Λυκαβητό σε μια πρόβα τους στα Πατήσια (είχα πάει μαζί με τον Αντώνη) γεννήθηκε το Πόσο σε θέλω από μια ιδέα του Γιάννη του Μπαχ. Στη συναυλία ήμουν υπεύθυνος για τις κιθάρες του Αντώνη τις οποίες του έδινα σε κάθε αλλαγή αφού πρώτα τις κούρδιζα. Μάλιστα σε κάποια από τα κομμάτια έπαιξε με την δική μου. Τι να πρωτοθυμηθώ. Εδώ και καιρό μου έχει μπεί μια ιδέα. Να αναβιώσω τους Τερμίτες με μια μπάντα tribute. Απλά θέλω συνεργάτες με την ίδια τρέλα. Στο παρελθόν με τα διάφορα γκρούπ παίζαμε αρκετά από τα κομμάτια των Τερμιτών. Όσον αφορά το βίντεο της συναυλίας το έχω (δεν είναι και πολύ καλή ποιότητα) και θα προσπαθήσω να το ανεβάσω στο www.gamato.info

Κώστας είπε...

Φίλε μου καταρχην χαίρομαι που σε γνωρίζω!Για την συγκεκριμένη tribute πάντα το έχω σκεφτεί κι εγώ πολλές φορές,αλλά ποτέ δεν βρίσκεται η ευκαιρία..Όπως και να χει,χαίρομαι που γνωρίζω ανθρώπους που γνώριζαν το group από μέσα και πάνω απ όλα που κουβαλάμε την ίδια αγάπη!