Τρίτη 24 Ιουλίου 2007

Παύλος Κικριλής


Δεύτερο ιδρυτικό μέλος ήταν ο Παύλος Κικριλής.Αρχικά ως κιθαρίστας και από το 1986 ως μπασίστας έδωσε κι εκείνος το στίγμα του στην μπάντα.Μεγάλη επιτυχία του Παύλου το "Νοιώθω πολλά"(τραγούδι που ακούστηκε και στη συναυλία του 1998).Το τραγούδι αυτό ερμηνέυτηκε από τον Μανώλη Λιδάκη.Ο Παύλος συνεργάστηκε με διάφορους καλλιτέχνες αλλά όπως λέει ο ίδιος δεν συνέχισε με ιδιαίτερο πάθος μετά τους Τερμίτες λόγω του ότι
το όνειρο που είχε από πιτσιρικάς είχε πραγματοποιηθεί και με το παραπάνω στην μουσική του καριέρα.Πλέον ζει με την οικογένεια του στην Βουλγαρία όπου και διατηρεί κάποιες επιχειρήσεις.Μεγάλη εντύπωση μου έχει κάνει εμένα προσωπικά,λόγω του ότι διατηρώ μια επαφή με τον προαναφερθέντα,πως είναι ένας πολύ ευγενικός άνθρωπος με μεγάλη αγάπη για τους Τερμίτες,και με έχει στηρίξει εμένα προσωπικά πάρα πολύ στην προσπάθειά μου να κάνω το blog αυτό που αναφέρεται στούς συγκρότημα.

10 σχόλια:

MakisH είπε...

Γιατί έχω την εντύπωση πως πρώτα έπαιζε μπάσο και μετά κιθάρα;;; :-S

Κώστας είπε...

Έλα Μάκη.Ο Παύλος ήταν πρώτα κιθάρα και το 1986 ήρθε στη θέση του Βασαλάκη στο μπάσο..Μπορείς να το δεις και στην ελληνική wikipedia

MakisH είπε...

Και η πλάκα είναι οτι το άρθρο στην ελληνική wikipedia το έχω γράψει εγώ... :-P

termites είπε...

Κωστα γεια σου.
Θελω να σου πω οτι οι Τερμιτες ξεκινησμε το 1977, πρωτα σαν PL band, δηλαδη ο Λαυρεντης κι εγω, και μετα γιναμε PLJ band οπου και εκδοσαμε (to 1979) με δικα μας εξοδα εναν μικρο δισκο με 4 τραγουδια με την ονομασια GASPAR.Δυστυχως εγω τον εχω χασει τον δισκακο...αλλα ελπιζω καπου να τον εχει ο Λαυρεντης.Μετα καναμε συμβολαια με με την Verigo και βγηκε το Armageddon.
Απλα πληροφοριακα.
Φιλικα και μπραβο και την υπομονη και την προσπαθεια.
Παυλος Κικριλης

Ανώνυμος είπε...

Παντως δεν μπορεις να πεις...Σου εστειλα και πολυ κυριλε φωτογραφια ε? αχαχααααα

Κώστας είπε...

Καλά ναι!Δεν παίζεται η φώτο..Βασικά είναι η πιο πρόσφατη,εγχρωμη και καλή του blog τώρα που το παρατηρώ!

Ανώνυμος είπε...

Κοιτα...Θα βγαλω μια αλλη φωτογραφια και θα σου στειλω, γιατι αυτη με το κουστουμι ηταν περσι στη Γερμανια στο Παγκοσμιο πρωταθμηνα μπιλιαρδου και γενικα ειναι εκτος στυλ μου. Απλα δεν εχω πολλες φωτ με τη μουρη μου.

Κώστας είπε...

Όπως θες!Θα βάλω αν είναι αυτή που θα με στείλεις

MakisH είπε...

Καλύτερα στείλε του μια που να σκιαγραφεί το μουσικό και όχι τον παίκτη μπιλιάρδου... :-P

Παρόλο που έχω ρίξει όσο διάβασμα μπορούσα για το συγκρότημα (δεν υπάρχουν και πολλές πηγές) δεν ήξερα για την προ-Armageddon εποχή. Μια φορά ένα παιδί στο ραδιόφωνο (πού 'σαι ρε Γιώργο Μαλανδράκη; Σε χάσαμε...) μου 'χε πει αναφέρει κάτι οτι "οι Τερμίτες είχαν κάνει πολλά περισσότερα από αυτά που ξέρεις". Αρχικά είχα σκεφτεί πως με είχε περάσει για έναν από αυτούς που ξέρουν μόνο το "Πόσο σε θέλω" αλλά μάλλον έκανα λάθος...

Πες μας λίγα λόγια για εκείνο το δισκάκι. Θυμάσαι περίπου τι είδους κομματάκια είχε;

Ανώνυμος είπε...

Παυλου επειδη σας θαυμαζω ολους μπορεις να μου δωσεις πληροφοριες για τον Φιλιππο Σπυροπουλο σε παρακαλω